14 Şubat 2011 Pazartesi

çıldırış-starks

Hayatta asıl önemli olan; hala yaşıyorken, asla geç olmadığına inanmaktır.


Bazen, sadece söyleyebildiğimiz
şeyler arasında yaşadığımızı düşünüyorum.
Başkasına olmadı, bana oldu.
Bazen garipliklerin üstesinden gelmek için yaşarız.
Ben deli değilim öyle olduğumu düşünseler bile.
Ben de herkesle aynı dünyada yaşıyorum.
Sadece sende olan şeyin daha fazlasını görüyorum.
Yarın cesedimi bulacaklar.Eğer inanmıyorsan kontrol edebilirsin.
Ölümümden sonraki hayatı gördüm ve sana söylüyorum; çünkü bu,
kendine ve kızına daha iyi bir hayat sağlamanın tek yolu.
Jean, bir gün sigara içerken uyuyakalacaksın ve yanarak öleceksin.
Kızın büyüdü ve senin şu anda sürdüğün
hayatın aynısının acısıyla yaşıyor.
Ve seni çok özlüyor.Hayat bazen gerçekte bir
ölüm haberiyle başlar.Bu her şeyi bitirebilir;
olmasını çok az istediğinde bile.
Hayatta asıl önemli olan hala yaşıyorken, asla
geç olmadığına inanmaktır.
İnan bana Jean, durum ne
kadar kötü görünürse görünsün uyanıkken, uyurken
olduğundan daha iyi görünür.
Ölünce, olmasını istediğin tek bir şey var.
Geri dönmek.

Hiç yorum yok: