28 Ekim 2010 Perşembe

Kayıp zamanın melankolik ritimleri

amaçsızca atılıyor adımlar
boşa geçen zamanlarımın içinde eriyip giderken
ben geriye dönüp bakamıyorum
bakmaya kıyamıyorum geçmişime!
yaşamın plansızlığına kapılıp gitmişim
sürüklenmekteyim
--------------
nerden geldiği bilinmez efkarların kurbanı ruhum
Hüzün ve melankoli karışmış kanıma
alkol istiyorum
sigara dumanımın arasına karışacak hatıralar istiyorum
--------------------------------------------
nerdedir gerçek bilinmez
ben kayıbım kendi geçmişliğimde
geçerken yakan anların içinde kavruldum
ruhum hüzünlerin içinde kanlı, paslı, kirli
çürümüş masumluğumun pis kokusu geliyor burnuma
ben ben olamamaktayım
.....................................................
(birşey söyleyebilmenin gücünü hissetmek isterken
daha da kaybolduğumu anlıyorum kelimelerime bakarken
hayaller ve düşler gerek bana
gerçek ne de olsa geçiçicidir
ne de olsa hafızamızda tozlanacak kırık dökük görüntülerden ibaret olacak gelecekte.)

Hiç yorum yok: